Skolan

Sry för bad update... ikväll kommer ett inlägg, promise. Imorgon kommer bilder på Catch som jag fotade i helgen. Idag ska jag rida båda hästarna, Cimbus ska hoppas på gärdet och Catch ska gå dressyr på gärdet. Jag ska hoppa Cimbus ihop med Julia och Loni. Då kanske det kommer upp filmer här, men det lär ni märka :)
 
Igår vilade Cimbus och jag red ut Catch. Han var fortfarande ganska spänd och man märker att han inte riktigt är igång då han är lite stel och inte så välriden, men det gör ju inte så mycket då jg ändå inte ska ut och tävla på engång, jag måste lära känna honom bättre först. Han var lite tittig, men inget jag reagerade på direkt ;)
 
Vi får se hur det blir idag, mamma kanske kan fota lite när jag rider catch :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0