Söndag

Jippie bra rubrik Jonna :D
 
Hej, är sjukt trött idag, sov hos grannarna inatt. Idag har jag hunnit med super mycket men ändå inget alls. Jag har arit med Freja och Amanda, vattenkrig, målat naglarna, kollat Em fälttävlan osv. Snart ska jag åka vidare till stallet men just nu ligger jag i sängen. Hemskt ledsen men det här lär bli ett väldigt rörigt inlägg då jag är så trött så jag skakar. Ligger just nu i sängen och vilar, måste gå och klä på mig stallkläderna men jag orkar inte.. 
 
Idag ska jag skritta cimbus barbacka en sväng tror jag, han måste få skritta igenomkroppen efter igår. Veckans planering kommer upp senare ikväll och tidsinställda ed bla Cimbus planering för veckan och hiss/diss, bildbomber osv. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0