Sorry sorry

Uppdateringen suger just nu men dessa två dagar har gått i ett.. Igår åkte jag direkt på morgonen in till stan och kollade på matchen som mina vänner spelade, dom var duktiga och vann ;) Sen följde jag med Ellen hem, vi cykla till Ica, spelade, snackade osv. Senare på kvällen kom Hugo och vi åt frukt med choklad, snackade hade kul hela kvällen, häääärlig dag. 

Sov hos Ellen och sen kom mamma och hämtade mig och sen dess har allt gått i ett.. Red iaf Catch och han var riktigt fin! Jag red ut och travade och galopperade på på långa sträckor. Han blev lite flåsig faktiskt, men jag tror han tyckte det var kul ;)

Ikväll har jag tränat , och kikat med alla mina fina vänner <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0