Underbara häst!

Idag var Catch så underbar att sitta på! Red ut med Vilma och Loni, vi red ganska länge tror jag ;) Så himla härlig ridtur. Red i alla gångarter både först sist och bredvid varandra han var lika duktig vart vi än var. Tog även mitt första skutt hemma idag, det var på två små små stockar som ligger på stigen så jag och Vilma passade på att hoppa! 

Jag är så trött på att rida ut i dressyrsadeln nu.. Jag och mamma har bestämt oss för en prestige Versailles sadel. Kommer ni ihåg Tjalle jag red ett tag? Han hade en sån sadel och jag tycker den är så underbar! Han har haft en prestige sadel innan så vi vet precis vad som passar honom. Jag har hittat flera stycken som jag fastnat för. Men vi får väl se hur fort det går.. ;)
Bilden är från i måndags då jag red dressyr i hagen :)


Kommentarer
Postat av: Kajza

Så otroligt fin han är! *dreggel*

Svar: Söt du är ^^
Jonna Pettersson

2013-09-16 @ 11:12:55
URL: http://kajza.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0