VECKANS PLANERING v. 36

Måndag: Går i skolan till 15.25 och efter det går jag med Lisa hem, stannar där till runt 9 kanske då mamma hämtar mig. 
 
Tisdag: SKolan till 15.25 sen åker jag troligtvis direkt till stallet, rider Cimbus med Vilma eller Julia hoppas jag på. Sen idol!
 
Onsdag: Skolan till 14.05 åker sedan direkt till stallet rider Cimbus, hem till IDOL :)
 
Torsdag: Går i skolan till 12.00 då hämtar mamma mej och vi åker ner mot Jönköping med Lena för att besiktiga, min förhoppningsvis nya stjärna, håll ala tummar! 
 
Fredag: Det beror ju alldeles på hur många hästar jag har.. Men jag ska iaf rida Cimbus, troligtvis åker han hem på fredag också (om D-ponnyn går igenom). Kommer även rida ***** om han står i stallet :) Sen blir det mys fredag.
 

Kommentarer
Postat av: emma

fin bild

2013-09-05 @ 18:10:41
URL: http://islycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0